Ahlan Wasahlan...

Wednesday, October 26, 2011

Konvo KONVO..





Assalam…..hari nih bangun awal lah jugak…teman kawan serumah ke parit raja darat…semalam gatal nak menjala ikan…ntah lubok mana dia redah….sampai pecah tayar mtor….so tinggal lah mtor tuh disana…selepas selesai membaiki mtor..aku terus ke perpustakaan UTHM…my best friend ada sesi photografi pagi tadi….melaram lah dorang dengan jubah konvo masing2…..

Hehe….geli gak hati aku tengok….alhamdulilah dah berjaya menamatkan pengajian masing2….insyaAllah…masa aku akan smapai juga sebentar sahaja lagi…..sabar ye ijoy…muahahhaa…bila mana dah sampai ke kawasan perpustakaan nih….ape lagi….(ijoy….meh cnih kata min…hang tolong pegang binatang nih no….alamak…x pasal2 jadi crew pengambaran plak) herm layan….lagipon bukan orang lain ye dak….kawan sendiri jugak….esok lusa dorang plak bantu aku….hehehe…

Bila mana dah ramai2 nih….mcm2 perangai yang keluar…rasa nak penampor je swg2 budak nih…kena plak depan aweks2 td…semakin menjadi2….apa lagi…aku lah yang kena bahan….hehe….tp x pa…dah masak sgt ngan bebudak nih….kalau tak x meriah lah kan sesi pengambaran pagi tadi….hehe…sempat lah jugak dwg snap gambar aku sekali…hehe…terasa diriku begitu dihargai…cewAAAAh…..huahuahua….erm….btw….tahniah sangat2 kat mail n reza…berjaya jugak korang sehingga ke tahap ini kan…min n aku….insyaALLAH….korang doakan kami plak yek….hehe…semoga korang success dengan perancangan masa depan korang…hehe….k sampai di sini sahaja…sekian…wsslm warahmatullah….

No comments: