Ahlan Wasahlan...

Saturday, August 21, 2010

Persoalan di hati...


Salam....hari nih genap masuk hari ke 12 kita berpuasa kan...sekejp benar rasa masa berlalu...hehe...erm..berbalik kepada tajuk kite...hati manusia nih sukar untuk ditafsirkan...kerna ianye merupakan suatu anugerah Allah yg terbatas oleh penglihatan seorang manusia biase...hehe...papepon...manusia diberi kelebihan dalam mencari dan memahami hati manusia len...itulah pulak kelebihan manusia nih yg Allah kurniakn...hik hik...seperti mane hatiku jua...kdg2 sedeh.....kdg2 gembira....turun dan naik...pasang dan surut adalah lumrah kita sbg manusia...memang x leh nak lari....namun bagiku gembira itu x penting...ape yg penting adalah ketenangan hidup...Ya Allah...kurniakanlah aku ketenangan hidup yg hakiki...amin....2 sept nih nak blek cuti raya dah...sejak dari awal sem rituh x blek lg...memang excited gila lah nak blek nih...nak bukak pose ngan family...huahuahuahua....ada kawan saya tuh kan....selalu blek umah...al maklumlah...umah 45 minit jek dr uthm kan....vroom vroom vroom sampai lah umah....hik hik...jgn mare yek pada yg berkenaan....heh heh heh...umah dah dekat...so ralat lah kalau x blek kan...nanti mak ayah perli lak...kata x dak tikiet ke nak blek umah....padehal bleh blek umah nek mto jek...hehe...erm...mcm2 kan...x pe lah...yg penting..kewajipan seorang anak wajib kita penuhi kepada mak ayah....barulah berkat hidup kite nih anak2...huhu...sekadar itu dulu untuk kali ini...sekian...wslm... :)

3 comments:

Zarpeno said...

pusing ikut jauh.baru rasa balik kampung.haha

Gula dan Kepentingannya

ar-rijal said...

huhu...wat bes minyak je lah.....dekat2 sudey....sume leh jimat....x gitu zarpeno....

Farah_makUda said...

salam..
haha~jgn cemburu yerk..ada untung n sukarnya bler dok dkt ngan tmpat stdy..yg untungnya senang jek nk balek ,yg sukarnya bile nk blek tp xleh disebabkan tggungjwb sbg pljar yg xleh dielakkan,,kat citu macam2 andaian la parent bertnya knape xlek plak an..ape yg pntg..lakukan la yg terbek bg diri kita n sekitar kite.. bersabar la smentara,lg manis lek kg bler dok sbg perantau..leh nyanyi lagu sudirman...Balik KG!!hehe