Ahlan Wasahlan...

Monday, August 2, 2010

Sejauh mana diri....


salam...hatiku terluka...mengapakah Allah memperlihatkan aku dgn perkara seperti ini....ianya dtg lg menyerang segenap hatiku...Ya Allah...benarkah ia untukku...mengapakah cinta yg kurasa apabila aku melihat dirinya...bantulah aku Ya Allah...aku lemah...aku inginkan seorang pasangan hidup yg melabuhkan cintanya untuk Mu Ya Allah...wahai sahabatku2 sekalian di luarsane....sedarlah sahabat2 kalian...hidup kita di dunia nih x lame mane...kelak suatu hari nanti kita akan dijemput pulang oleh Allah...dah cukup ke bekal kita kat dunia nih untuk kita bawa ke sane...sampai sanggup kita memperlekehkan syariat Allah...melanggar ape yg dilarang oleh Allah...nauzubillah hilbinzalik...insaflah sahabat2 sekalian....aku menegurmu...kerana aku amat sayang padAmu sahabatku...jgn lah engkau melenting dan marah...sedarlah...teguranku ini yg mane pahit bgmu saat ini...adalah manisan yg akan kau rasakan kelak suatu hari nanti...kalau engkau dapat menerimanye dan mengubahnye....sahabatku...bumi ini telah terlalu tua...bila2 masa sahaja ia akan hancur ditelan....aku takut sahabatku...aku takut x sempat bertaubat kepada Allah atas segala dosa yg telah aku lakukan...marilah sahabatku...mari sama2 kita mencari redha Allah S.W.T

No comments: