Ahlan Wasahlan...

Monday, November 1, 2010

Jauh di lubuk hati kecilku.....


salam...genap 3 hari aku berada di rumah...blek bercuti sebentar...setelah satu semester penat lelah memerah keringat akal n tubuh badan sebagai seorang pelajar...herm...tenang dapat cium pipi mak...sampai je rumah rituh...anak2 sedaraku terus terkam aku...aidil n haikal...huhu...rindu sgt agaknye kat paklang dier....huhu....jenuh dwg panjat aku...cium situ...cium sini...haha....tambah plak ayahnye sekarang dah pun berlayar ke somalia...atas dasar tugas an...menjaga keselamatan perairan di sane...erm...aku doakan agar abg iparku selamat pergi n pulang...buat alongku...sabarlah menanti yerk...sentiasalah mendoakan keselamatan kesejahteraan suamimu...amin....erm....sejak akhir2 nih aku sering termenung...berbagai perkara bermain di fikiranku....antaranya final exam yg bakal menjelang x lama lagi...buku ade jugak aku bawak tu...niat nak stdy kat cnih an....huhu...moga Allah kuatkan semangatku..amin....erm...aku merindui seseorang lah skrg nih...kekadang teringat kat dier...seksa lah cm nih...huahuahua...cm ne nak wat ek...jom kawan2 kita mandi laut....hahhahahha...susungguhnya cinta yang diberkati Allah tu adalah cinta yg halal...yg mane cinta yg berlandaskan syariat islam...Ya Allah...jika benar ia untukku...maka Engkau pertemukanlah aku dan dia pada suatu hari nanti YA Allah...dan jika benar ia bukan jodohku...maka Engkau lapangkanlah hati2 kami Ya Allah...jika perpisahan adalah yang terbaik untuk kami...aku redha Ya Allah...bertemu dan berpisahnye kami adalah semata-mata keranaMU Ya Allah...tiada lain yg aku pinta dan harap YA A llah....selain redhamu...jadikanlah kami anak2 yg soleh dan solehah....yang senangtiasa mendoakan ibu bapanye...buat si dia...aku doakan agar dikau dapat menyelami semula dirimu yg pernah hilang dulu...jadikanlah kesempatan ini sebagai suatu wasilah dalam dikau mencari kehidupan yang diredhai Allah...insyaAllah...situasi ini telahpun dapat ku telan dgn seikhlas hatiku....moga cintaku padamu...adalah cinta yang bertunjangkan syariat islam yakni agama Allah...insyaAllah aku akan menunggumu sehingga waktu yg akan ditakdirkan oleh Allah nanti...pada waktu itu...dikau adalah isteriku yg mana halal bagiku...Ya Allah...perkenankanlah doaku....amin ya rab......

No comments: