Ahlan Wasahlan...

Sunday, November 14, 2010

Pulau Mutiara...


salam....argh...2-3 hari jugak x ngadap laptop...ditinggalkan di perak...now rehat jap di penang with ayah tercinta....huhu....bz btol bandaraya penang nih...erm...dah bermcm2 permbangunan dijalankan....sampai aku sendiri pon dah x cam jalan ke rumah abah...abh x brape chat skrg nih...maklumlah...usia dimamah waktu kan...kita hidup sebagai seorang manusia kerdil nih usia pelan lama pelan meningkat...rambut yg mane dulu hitam...tetap akan putih..(beruban)...hehe...erm...aku g penang ngan adik laki aku...wah....jenuh kami rembat mto abah...satu penang kami pusing...huhu...erm...klakar plak asenya bila adik aku yg pandu...aku dok belakang mcm dah nak terpacak mto nih...haha...aku berat sgt...atau absorber mto ayah aku yg dah x elok...erm....????? tgk badan steady jerk..huhu...byk jgak tempat aku pusing semalam n siang tadi...giant...quensbay mall...kompleks bkt jambul...huhu...pendek kata sume tempat ar nak jalan...termasuk ar jalan raya....huahuahuahua...bukan ape...alang2 nak berjalan n release pemikiran...kita wat btol2....so for tomorrow...kawan2 yg dok penang pon dah ade kat cnih...so mamak line clear + stdy stdo...ntah aku pun x tau btol ke dwg nih nak stdy...(berkata berdasarkan pengalaman)...hahahhah...dok umah abh makan je kije...badan bertambah comel..kulit dah cerah ckit...hehe...dok penang sejuk ar...pulau kan...oversea...hah....rituh nek free penang waktu dtg..wah nampak kapal perlancongan..." STAR CRUISE "...PERGH...memang tersenggam indah...lagi satu teringin nak g 'rope walk"...erm...abah.....nanti bawak kami g jenjalan lagi ek...hehe...k lah...perot dah lapo...so..jom jjcm...hehe...jumpa lagi...k wslm....

No comments: