Ahlan Wasahlan...

Saturday, August 20, 2011

Buka puasa...



Assalam…was a nice moment being all my old friends since secondary school….SPM 2004…kenangan yang tidak dapat aku lupakan…hehe…really appreciate that kind of friends lah senang cter…mlm semalam kami berbuka bersama-sama di salah sebuah restoran steamboat di sri manjung nih…SHABU SHABU nama kedainye…seminggu jugak lah proses persediaan dijalankan…hehe…lebey kurang 10 orang yang dtg semalam…tp ade yang dah blek x sempat bergmbar…

Ok meh cnih aku perkenalkan kawan2 aku nih…starting from the left side…the handsome n cool person one wearing spec adalah best friend aku…en hazwan namanye…still single but not available….dah kije pon kat area manjung nih gak…then yang berbaju ungu tudung putih tuh zubaidah namenya….darah manis tuh…insyaALLAH 3 sept nih dah nak akad nikah…so dah nak masuk fasa not available lah kan….hehe…sebelahnye plak yang berbaju putih dan berambut ikal mayang tuh adalah ezleen….anak tokei kedai baju…..ROHAYA BOUTIQUE….kuang2…dan merangkap girl friend aku yang kedua…hehe…x dek lah..lawak jek….jgn mara k…

Then yang sebelahnye lagi adalah nur hazwani…hah dah puan dah nih…so sweet…sedang mengandung 4 bulan…sweet mummy…hehe…sebelahnye pulak lagi yang cmel2 tuh adalah eika jamil…aku suka lah ngusik dier…die pun x kurang…..suka ngaco aku…same2 lah senang cter…bakal cikgu english tuh…already grad from ukm…TESL…hehe…sleng London tau eika nih...yang pemalas swg tuh…maklumlah baru lepas makan….dok nyando dagu kat bahu eika adalah fatin hamizah….my best friend ar kat sek men dulu…program nih kira die tungkus lumus ar dalam tempah2 makan semua nih…sebab die suka makan…cm aku jugak….so aku ngan fatin bleh jadi geng makan yang baik…haha…

Dan yang terakhir hujung sekali kanan tuh x len dan x bukan…bintang yang kian menyerlah sekarang nih…en ijoy@zozo@mun@cikgu sood@abg fasi@abg cute….hehe…aku lah tuh….x nampak ke gambo aku terpampang kat tepi tuh…selaku penulis cter nih lah….haha…aku suka mencari-cari semula kengkawan nih…story mory blek kan…sharing is caring….byk perkara boleh dikongsi…memang best….so nice…k…nih entry aku kali nih…jumpa lagi ramadhan depan..hehe….wsslam warahmatullah…

No comments: